Aller au contenu

Google Radio Automation


Akastream

Messages recommandés

Designed around a rack mountable 4U chassis for better airflow with plenty of space for accessory cards, the MK-14 features a small footprint, up to 3 removable SATA hard drives, hot swap power supplies, and built-in security features. The Intel chipset allows the use of the latest Intel® Core™2 Duo and Core™2 Quad processors, ensuring that you have a clear and open path to the very latest in present and future processor technology.

Miam, c'est rackable en plus =D

Thank you for submitting your contact information. We'll contact you to discuss which automation systems are best suited to your station needs.

Wait & See... :)

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 3 weeks later...

Réponse du jour:

Thank you for your interest in Google Radio Automation. We are on track for version one release later this year, and in the meantime establishing resellers world wide to handle sales, installation and support. We will announce pricing when we announce a reseller for your area.

I've attached our latest US brochure for Google Radio Automation. Although the hardware listed will not be sold outside of the US, it will give you an idea of what we recommend.

If you have any questions feel free to contact me.

Désirez vous la brochure ?

J'ai contacter pour éventuellement devenire resseller en europe...

Wait & see

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Justement, à propos, savez-vous quelle est la fourchette de prix pour avoir ce système ?

Histoire de savoir si c'est du domaine du réalisable, envisageable ou impossible.

Merci les gars !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Apparement personne ne communique sur le prix moyen du système Google Automation Radio.

Et il ne seront pas présent au salon Le Radio 2010, dixit la liste des exposants.

Bon et bien, je vais les contacter dans la semaine...

Je vous tiendrai au jus !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Apparement personne ne communique sur le prix moyen du système Google Automation Radio.

Et il ne seront pas présent au salon Le Radio 2010, dixit la liste des exposants.

Google a revendu sa branche radio à Wide Orbit. Google automation n'existe plus, il est donc logique qu'il ne soit pas présent sur les salons.

Je suis tombé sur imedia touch et j'avoue trouvé beaucoup de similitude entre les 2 logiciels : http://www.imediatouch.com/

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

×
×
  • Créer...